vineri, ianuarie 23, 2009

ING Colentina

Pana de curand as fi zis ca daca ma duc la o banca si am treaba acolo, o sa imi fac nervi degeaba. Ee, acuma nu mai zic asta. Ma bucur sa spun ca la filiala ING din Colentina sunt oameni care stiu cat de cat ce fac. Prima data cand am fost, m-a servit o tanti tinerica, se pare ca era incepatoare insa s-a purtat foarte frumos si desi s-a miscat mai incet, totul a fost ok. A doua oara, dau eu sa intru si vreau sa scot ceva din ghiozdan, dupa ce imi scot ce aveam acolo, tot asa o domnisoara ma intreaba daca ma poate ajuta. De aceasta data, am nimerit o domnisoara cu mai multa experienta asa ca lucrurile au mers si mai repede si mai bine, ma rog "smooth" ca sa zic asa. A si inca ceva, cand am iesit am vazut ca la bancomatele de la intrare (au mai multe tipuri, pentru diferite chestii) era un domn care ajuta persoanele, le dadea instructiuni ce si cum sa faca, unde sa puna banii pt depuneri sau chestii din astea. Frumos la ING, ce sa zic, sper ca nu e doar ceva local ci sa aiba peste tot oameni din asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Un om normal, care probabil isi face o mie de draci din diferite cauze. De cele mai multe ori ma enervez ca nu isi fac altii treaba cum ar trebui, si nu pt ca imi place as ii critic ci pentru ca de multe ori asta ma afecteaza. Revenind la detalii despre mine: sunt un el, nascut imediat dupa revolutie si incerc sa imi vad de viata cat pot de bine.

ce mai citesc